Godnatt

Hallosooo, riktigt go dag bästa vädret! Träffade Amanda Bella bianca o antonia typ vid 4 vi åkte till saltholmen o ba softa lite sen åkte vi vidare mot stan jag o Amanda åkte till mig o hämtade pengar sen åt vi kycklingrulle haha bästa!! Chillade runt lite i Majorna tills vi åkte till stan och träffade på nåra vänner som vi var med tills typ halv 11. Go dag! Ligger i sängen nu och ska försöka sova, upp vid 11 eller något för att jag inte orkar sova bort hela dagarna.. Hoppas de e varmt imorgon med annars sover jag tills 2 eller nåt hihi! Jajajaja puss mina typ 5 läsare hahha ne men aa ni som läser detta ❤




Kommentarer
Postat av: Diman Dilir

vacker!

Svar: tack dsm! :)
malinleona

2013-05-10 @ 21:33:14
URL: http://dimans.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback