K'NAAN - Take a minute.

Kom typ hem nyss, åkte till hemköp med mamma och handlade, skojar inte såg snyggaste killen...kommer drömma om honom, helt perfekt :(! Haha iallafall, snackar me en person på fb typ..skittråkigt. Ska ner o koka majskolvar/korvar vad de nu heter, möööömzzzz. Sen e de la standard OC hahha så jävla livlös är jag helt seriöst, la mig iallafall vid 9 imorse så måste försöka lägga mig tidigt idag, ska till skolan på möte kl halv 4 så får väl vakna typ senast 2! orkar ej vill sova ut riktigt rejält inför helgen typ, ba imon kvar sen e de fredag. Gött e de, I'ma fucking party! Har fastnat i låten jag la upp, alltid lika underbar åh... jajaja ska ej skriva mer för allt e skit ointressant heh hejdååå 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback