Woah

Helllöö, igår blev de som vanligt en riktigt torr lördag. Jag o amanda drog ut vid 8 typ kollade vilka som va i stan men de va inga roliga så vi åkte till kyrkogården och hälsade på Tim.. sen drog vi till amanda och åkte därifrån vid halv 1 typ hehe, var framme vid mig halv 2.. så var jag allmänt sur asså på riktigt skit sur för att jag hade haft en tråkig lördag så jag bara pratade om att jag ville ut hela tiden haha. Charlie kom och träffa oss lite vid 3 typ så åkte vi runt i bilen sen åkte han för han blev arg, så kom en kille så sov han o amanda här, har aldrig sovit så dåligt måste skaffa större säng asså haha, ah iaf, han drog vid 11 typ så gick jag o sov till kl 5 WOHO!!! Och amanda åkte för inte så längesen och jag kom nyss ut ur duschen. Ska kolla på alla sånna ungdomsfilmer man kollade på innan haha typ mean girls o de, riktigt gött :D



Kommentarer
Postat av: Malin Wallin

sv; Japp jag gör gratis headers :D

2013-05-06 @ 18:02:26
URL: http://wmalins.blogg.se
Postat av: Thea

Låter som en kul dag!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

2013-05-06 @ 20:02:46
URL: http://theas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback